Firmă de consultanţă de management şi servicii profesionale angajează urgent personal pentru servicii arhivare ce se va desfășura în orașul Turda

Firmă de consultanţă de management şi servicii profesionale angajează urgent personal pentru servicii arhivare ce se va desfășura în orașul Turda

 

 

Firma de consultanţă de management şi servicii profesionale are 70 de angajaţi şi se afla în plin proces de expansiune la nivel naţional prin dezvoltarea de birouri regionale, parteneriate şi angajarea de reprezentanţi locali.

Posturi vacante:

1. MANAGER DE PROIECT
Cerinţe :
– Studii superioare de lungă durată finalizate cu diplomă de licență
– Experiență generală min 3 ani

2. ARHIVIST LICENȚIAT
Cerinţe:
– Studii superioare de lungă durată, finalizate cu diplomă de licență în arhivistică
– Experienţă generală: minim 3 ani

3. SPECIALIST DATE
Cerinţe:
– Studii superioare de lungă durată, finalizate cu diplomă de licență
– Experiență generală minim 3 ani
– Diplomă/Atestat/Certificat care să dovedească competențe de operare a platformei Doc Manager

4. OPERATOR SCANARE ȘI INDEXARE: 5 PERSOANE
Cerințe:
– Experiență generală minim 1 an

Beneficii:
– salariu în funcție de experiență și certificări
– flexibilitate în forma de angajare/colaborare

Persoanele interesate sunt rugate să trimită un CV pe adresa de e-mail: ccofm@primariaturda.ro sau să depună un CV la Centrul de Consiliere pentru Ocuparea Forței de Muncă.

Contact:
Persoanele interesate pot solicita informaţii suplimentare de la: Centrul de Consiliere pentru Ocuparea Forţei de Muncă
CP 401131, Turda, jud. Cluj, str. Libertăţii nr. 2-4
Tel/fax: 0264-317164
Mobil: 0749-242012
E-mail: ccofm@primariaturda.ro
Program cu publicul:
Luni – Joi: 9.00-15.00 Vineri : 9.00-12.00

X