Newsletter-ul nostru te ține informat!
Abonează-te acum

Hotărârea nr. 23 privind aprobarea caietului de sarcini pentru închirierea prin licitaţie publică a unui spaţiu în suprafaţă de 10 mp, proprietatea privată a municipiului Turda, situat administrativ în Turda, str. Andrei Mureşanu, nr. 16, (Spitalul Municipal), jud. Cluj

Hotărârea nr. 23 privind aprobarea caietului de sarcini pentru închirierea prin licitaţie publică a unui spaţiu în suprafaţă de 10 mp, proprietatea privată a municipiului Turda, situat administrativ în Turda, str. Andrei Mureşanu, nr. 16, (Spitalul Municipal), jud. Cluj

Consiliul Local al municipiului Turda, întrunit în sedinţa ordinară din data de 28.02.2019.
Luând în dezbatere proiectul de hotărâre privind aprobarea caietului de sarcini pentru închirierea prin licitaţie publică a unui spaţiu în suprafaţă de 10 mp, proprietatea privată a municipiului Turda, situat administrativ în Turda, str. Andrei Mureşanu, nr. 16, (Spitalul Municipal), jud. Cluj, proiect elaborat din initiativa Primarului municipiului Turda, domnul Cristian Octavian Matei;
Având în vedere raportul de specialitate al Serviciului Evidenţa Patrimoniului şi GIS nr. 1888/25.01.2019, precum şi avizul comisiei de specialitate nr. 3 – pentru urbanism şi amenajarea teritoriului, administrarea domeniului public şi privat, protecţia mediului, investiţii, a Consiliului Local al municipiului Turda.
În conformitate cu prevederile art. 15 din Legea nr. 213/1998 privind bunurile proprietate publică, cu modificările şi completările ulterioare;
Ţinând seama de dispoziţiile art. 36, alin. 1, alin. 2, lit. c, alin. 5, lit. a, art. 45, alin. 3 şi alin. 6, art. 115, alin. 1, lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, precum şi ale Regulamentului de organizare si functionare al Consiliului Local al municipiului Turda;

H O T Ă R Ă Ş T E:
Art. 1. Se aprobă închirierea prin licitaţie publică a unui spaţiu în suprafaţă de 10 mp, proprietatea privată a Municipiului Turda, situat administrativ în Municipiul Turda, str. Andrei Mureşanu, nr. 16, (Spitalul Municipal), jud. Cluj.
Art. 2. Se aprobă caietul de sarcini, prevăzut în Anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre, în vederea închirierii prin licitaţie publică a spaţiului individualizat la art. 1 al prezentei hotărâri.
Art. 3. Preţul minim de pornire al licitaţiei este de 140 lei/lună.
Art. 4. Închirierea spaţiului se va face pe o perioadă de 5 ani. La începutul fiecărui an calendaristic, suma rămasă de plată va fi indexată cu indicele de inflaţie. Contractul de închiriere va fi întocmit de Serviciul Evidenţa Patrimoniului şi GIS.
Art. 5. Prezenta hotărâre se comunică prin intermediul Secretarului municipiului Turda, în termenul prevăzut de lege, Primarului municipiului Turda, Instituţiei Prefectului Judeţului Cluj, precum şi Direcţiei Economice, Serviciului Administraţie Publică Locală, Serviciului Evidenţa Patrimoniului în vederea ducerii la îndeplinire, şi se aduce la cunoştinţă publică prin afișare la sediul Consiliului Local Turda şi postare pe pagina de internet www.primariaturda.ro.

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
Moldovan Adrian Petru

CONTRASEMNEAZĂ
SECRETARUL municipiului TURDA,
Jr. Paula Letitia Mic

VOTURI:
pentru 19
împotrivă –
abţineri –
Numărul total al consilierilor în funcţie este 20.
Numărul consilierilor participanţi la vot este 19.

 

Vezi hotărârea completă

X