Newsletter-ul nostru te ține informat!
Abonează-te acum

Hotărârea nr. 324 privind aprobarea actualizării valorii Contractului nr. 15.414/15.12.2010, având ca obiect delegarea serviciului de iluminat public din Municipiul Turda

Hotărârea nr. 324 privind aprobarea actualizării valorii Contractului nr. 15.414/15.12.2010, având ca obiect delegarea serviciului de iluminat public din Municipiul Turda

Consiliul Local al Municipiului Turda intrunit in sedinta ordinara din data de 31.10.2018;
Luand in dezbatere Proiectul de hotarare privind aprobarea actualizării valorii Contractului nr. 15.414/15.12.2010, avand ca obiect delegarea serviciului de iluminat public din municipiul Turda, proiect elaborat din initiativa Primarului municipiului Turda, domnul Cristian Octavian Matei ;
Având în vedere prevederile art. 3.3, art. 7.1.3, art. 7.1.4, si art. 18.3 din Contractul nr. 15.414/15.12.2010 avand ca obiect delegarea serviciului de iluminat public din Municipiul Turda, precum şi avizul Comisiei de specialitate nr. 1, pentru buget-finante, prognoze economice, investitii a Consiliului Local al Municipiului Turda.
Ţinând seama de prevederile art. 30, art. 31, art. 32 din Legea 51/2006 privind servicile comunitare de utilităţi publice, ale art. 22 si art. 24 din Legea 230/2006, legea serviciului de iluminat public, precum şi ale Legii 273/2006 privind finanţele publice locale;
Constatând necesitatea de a asigura cadrul pentru realizarea obiectivelor propuse prin delegarea serviciului de iluminat public din Municipiul Turda;
In temeiul prevederilor art. 36 alin. 2, lit. d, alin. 6, lit. a, pct. 14, ale art. 45, alin.1, ale art. 49, art. 63, alin. 1, lit. c, precum şi ale art. 115, alin. 1, lit.b, alin. 3, alin. 5 şi alin. 6 din Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, cu modificările şi completările ulterioare;

H O T Ă R Ă Ş T E:
Art. 1. Se aprobă actualizarea valorii Contractului nr. 15.414/15.12.2010, având ca obiect delegarea serviciului de iluminat public din Municipiul Turda, cu suma de 82965.06 euro+TVA.
Art. 2. Valoarea actualizată a contractului, respectiv suma de 2954121.75 euro+TVA, va face obiectul unui act adiţional la contractul amintit. (Ultima valoare reactualizată cf. HCL nr. 369/17.11.2017 – 2871156.69 euro + TVA).
Art. 3. Se aprobă actualizarea sumelor din Contractul nr. 15414/2010, cu suplimentarea valorii contractului, pe fiecare capitol/activitate din contract, în forma prevăzută în Anexa nr. 1, parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 4. Prezenta hotarare se comunica prin intermediul secretarului municipiului in termenul prevazut de lege Primarului municipiului Turda, Institutiei Prefectului Judetului Cluj, Serviciului Administratie Publica Locala, Directiei Economice, Directiei Tehnice din Primaria municipiului Turda in vederea ducerii la indeplinire si se aduce la cunostinta publica prin afisare la sediul Consiliului Local Turda si postare pe pagina de internet www.primariaturda.ro.

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
Năstase Paul

CONTRASEMNEAZĂ
SECRETARUL municipiului TURDA,
Jr. Paula Letitia Mic

VOTURI:
pentru 16
împotrivă –
abţineri 4
Numărul total al consilierilor în funcţie este 20.
Numărul consilierilor participanţi la vot este 20

 

X