Concurs de angajare

Publicat de: PR Turda

SERVICIUL PUBLIC POLIȚIA LOCALĂ TURDA

ORGANIZEAZĂ CONCURS ÎN PERIOADA 14 - 19 DECEMBRIE 2017

PENTRU OCUPAREA FUNCȚIEI PUBLICE VACANTE DE :

 

 

 

*      CONSILIER, clasa I, grad profesional asistent – Serviciul financiar contabil, resurse umane și juridic – 1 post

      Condiţii specifice de participare

      -  studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științe sociale, ramura de științe - științe economice;

      -  minim 1 an vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;

 

Probele pentru concurs sunt stabilite astfel:

  • proba scrisă se va susţine la Primăria Municipiului Turda, P-ța 1 Decembrie 1918, nr. 28, Sala mare,  în data 14 Decembrie 2017, orele 11,00

      - proba de interviu se va susţine la Primăria Municipiului Turda, P-ța 1 Decembrie 1918, nr. 28, Sala de protocol, în data de 19 Decembrie 2017, orele 09,00.

 

Dosarul de înscriere va cuprinde:

  • formularul de înscriere (poate fi obținut de la Serviciul financiar–contabil, resurse umane și juridic sau de pe site-ul www.politialocalaturda.ro , secțiunea cariere);
  • curriculum vitae, model comun european;
  • copia actului de identitate;
  • copii ale diplomelor de studii, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări;
  • copia carnetului de muncă și după caz a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și după caz, în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea funcției publice;
  • copia adeverinţei care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
  • cazierul judiciar. Documentul poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire;
  • declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia;
  • declarația pe propria răspundere care să ateste faptul că nu a fost destituit dintr-o funcție publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
  • dosar plic.

 

Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în termen de 20 de zile de la data publicării anunțului în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a, la sediul Serviciului Public Poliția Locală Turda, P-ţa Romană, nr. 39, în perioada 13.11.2017 – 04.12.2017 și se predau secretariatului comisiei de concurs.

            Informaţii suplimentare şi bibliografia necesară se pot obţine de la sediul Serviciului Public Poliția Locală Turda, Compartimentul Resurse Umane, P-ța Romana, nr. 39, Luni-Joi 07,00 – 15,30, Vineri 07,00-13,00, telefon 0264-317303, e-mail: ru@politialocalaturda.ro – Valerio Ioana, referent.


Actualizat la data de: 13/11/2017

Cautare
 
Copyright © 2006- Municipiul Turda Harta site Powered by SOBIS Portal.