Newsletter-ul nostru te ține informat!
Abonează-te acum

Hotărâre nr. 202 privind stabilirea chiriei pentru spaţiile şi terenurile cu altă destinaţie decât locuinţă, precum şi aprobarea diferitelor taxe şi tarife pentru anul 2013

Consiliul Local al municipiului Turda, intrunit in sedinta ordinara din data de 29.11.2012;

Luand in dezbatere proiectul de hotarare cu privire la stabilirea chiriei pentru spaţiile şi terenurile cu altă destinaţie decât locuinţă, precum şi aprobarea diferitelor taxe şi tarife pentru anul 2013, elaborat din initiativa d-lui primar Tudor Ştefănie;

Având în vedere raportul de specialitate al Serviciului Public Administrarea Patrimoniului Imobiliar nr. 4215/12.11.2012;

Tinand seama de avizul Comisiei de specialitate nr. 1 (buget – finante, prognoze economice si investitii)  a Consiliului Local al municipiului Turda.

In temeiul art. 36, alin. 2, lit. b si. c, alin. 4, lit. c, alin. 5, lit. a si b, art. 45, alin. 1 si 6 din Legea 215/2001 privind Administratia Publica Locala, republicata, art.287 din Legea 571/2003 privind Codul fiscal si a Regulamentului de organizare si functionare a Consiliului Local al municipiului Turda,

H O T Ă R Ă Ş T E:

Art. 1. Se aprobă nivelul chiriilor pentru spaţiile şi terenurile cu altă destinaţie decât locuinţă, precum şi nivelul diferitelor taxe şi tarife conform Anexelor nr. 1, nr. 2 şi nr. 3, anexe care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2. Se aprobă urmatorul mod de calcul şi plata chiriei la contractele de inchiriere astfel:

a) – pentru contractele de inchiriere spatii cu alta destinatie decat locuinta, plata se va face lunar, pana in ultima zi lucratoare a lunii pentru care se face plata, in baza unei facturi emise in acest sens, dupa aceasta calculandu-se majorari de intarziere, conform legislatiei in vigoare ;

b) – pentru contractele de inchiriere terenuri pentru garaje si terenuri agricole, plata se va face trimestrial pana in ultima zi a trimestrului, după această dată calculandu-se majorări de întarziere conform clauzelor contractuale;

c) – la contractele nou intocmite in cursul anului, tariful este cel existent la data respectivă.

d) – pentru comerţ stradal sezonier, trepied publicitar, depozitare de materiale de construcţii, organizare de santier, loc de parcare autovehicole mari, utilaje agicole, peroada (0-12 luni), închirierea se va face direct, pe baza cererii şi a procesului verbal de constatare întocmit de inspectorul de specialitate.

e) – contractele de inchiriere pentru terenuri licitate pe perioadă determinată (cu exceptia garajelor), in momentul expirarii, vor fi prelungite la cerere, iar chiria licitata va fii indexata cu indicele de inflatie comunicat de Direcţia Judeţeană de Statistică Cluj.

f) – contractele de inchiriere pentru teren garaje, panouri publicitare, scări şi căi de acces, terenuri curţi şi grădini, terenuri agricole, spaţii, a căror valabilitate este de un an, se prelungesc pentru anul următor, fără cerere (din oficiu) dacă titularii acestor contracte, la expirare nu au debite restante.

g) – taxele cuprinse în Anexa nr. 3, nr. curent 14 şi 15 conţin TVA.

Art. 3. Se aprobă nivelul taxelor şi tarifelor la Serviciul Administraţiei Pieţelor şi Oborului conform Anexei nr. 4 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 4. Prezenta hotărâre intră în vigoare începand cu data de 01.01.2013, dată la care celelalte hotărâri cu privire la stabilirea chiriei pentru spaţiile şi terenurile cu altă destinaţie decât locuinţă, precum şi aprobarea diferitelor taxe şi tarife îşi încetează aplicabilitatea.

Art. 5. Comunicarea şi ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Primarului Municipiului Turda, Secretarului Municipiului Turda, Direcţiei Tehnice şi Serviciului Public Administrarea Patrimoniului Imobiliar.

PREŞEDINTE DE SEDINŢĂ

Matei Cristian Octavian

CONTRASEMNEAZĂ

SECRETARUL municipiului TURDA

Jr. Paula Popa

VOTURI :

– pentru 21

– impotriva –

– abtineri –

Numarul total al consilierilor este de 21.

Numarul consilierilor prezenti este de 21.

X