Consiliul Local al municipiului Turda, intrunit in sedinta ordinara in data de 27.10.2011;
Luand in dezbatere proiectul de hotarare cu privire la aprobarea vânzării fără licitaţie publică a unui teren în suprafaţă de 220 mp, situat în Turda, str. I. Corvin nr. 1B, către SC INCO INSTALATII SI CONSTRUCTII SRL, elaborat din initiativa d-lui Primar Tudor Stefanie;
Avand in vedere raportul de specialitate al Serviciului Urbanism si Amenajarea Teritoriului si avizul Comisiei de specialitate nr. 3 a Consiliului Local, pentru urbanism si amenajarea teritoriului, administrarea domeniului public si privat, protectia mediului si investitii ;
In conformitate cu H.C.L. nr. 229/13.11.2008 privind aprobarea vanzarii terenurilor aflate in domeniul privat al municipiului Turda, concesionate si asupra carora sunt edificate constructii de catre concesionari ;
In temeiul art. 36, alin 2 lit. c si alin 5 lit. b , art. 45, alin. 3 si 6, art. 115 alin. 1 lit. b si art. 123 alin. 3 din Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata si a Regulamentului de functionare al Consiliului Local al Municipiului Turda ;
H O T Ă R Ă Ş T E:
Art. 1. Se aprobă vânzarea fără licitaţie publică a unui teren în suprafaţă de 220 mp, situat în Turda, str. I. Corvin, nr. 1B, înscris în CF nr. 50521 Turda (provenită din conversia CF nr. 11367/2 Turda), nr. top. 1559/2, 1558/2/1/1/2, către SC INCO INSTALATII SI CONSTRUCTII SRL.
Art. 2. Preţul de vânzare stabilit prin raportul de evaluare, parte integranta din prezenta hotarare este de 32.217,90 lei. Plata se va face în rate lunare egale, timp de 24 luni de la data întocmirii contractului de vânzare – cumpărare. La începutul noului an calendaristic, suma rămasă de pltă se va indexa cu indicele de inflaţie. Plata se va face în rate lunare egale până în ultima zi lucrătoare a lunii pentru care se face plata. După această dată se percep majorări de întârziere, calculate conform legislaţiei în vigoare, pentru fiecare zi de întârziere. Nerespectarea obligaţiilor de pltă cu încă 30 de zile de la expirarea termenului de plată va duce la rezilierea contractului de vânzare – cumpărare.
Art. 3. Facturarea, urmărirea şi încasarea contravalorii contractului se va face de catre Serviciul Financiar- Contabilitate, prin compartimentul de resort.
Art. 4. Cumpărătorul poate solicita întabularea dreptului de proprietate în C.F. numai după achitarea integrală a preţului. Cheltuielile ocazionate cu întabularea imobilului vor fi suportate de cumpărător.
Art. 5. Comunicarea si indeplinirea prezentei se incredinteaza Primarului municipiului Turda, Secretarului Municipiului Turda, Serviciului Urbanism si Amenajarea Teritoriului, Serviciului Financiar – Contabilitate si Oficiului Juridic.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
Morar Andreea
CONTRASEMNEAZĂ
SECRETARUL municipiului TURDA,
Jr. Paula POPA
VOTURI:
Pentru 16
Împotriva –
Abţineri –
Numărul total al consilierilor in functie este 21.
Numarul de consilieri prezenti este 16.