Locație ideală pentru evenimente, conferințe și întâlniri
Rezervă acum

Hotărârea nr. 245 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al  Serviciului Public Administrare Pieţe şi Obor Turda

Consiliul Local al Municipiului Turda întrunit în şedinţa ordinară din data de 30.10.2013;

Luând în dezbatere proiectul de hotărâre iniţiat de Primarul Municipiului Turda, Ştefănie Tudor cu privire la aprobarea Regulametului de organizare şi funcţionare al Serviciului Public Administrare Pieţe şi Obor Turda;

În temeiul prevederilor legii 215/2001, privind administraţia publică locală, OUG 77/2013, pentru stabilirea unor măsuri privind asigurarea funcţionalităţii administraţiei publice locale, a numărului de posturi şi reducerea cheltuielilor la instituţiile şi autorităţile publice din subordinea, sub autoritatea sau în coordonarea Guvernului ori a ministerelor, în baza căreia se reduc posturile vacante din cadrul unităţii administrativ-teritoriale a Municipiului Turda, cu unele excepţii prevăzute la art. 1 din actul normativ amintit, precum şi prevederilor legii 188/1999, privind Statutul funcţionarilor publici;

În baza prevederilor HGR 348/2004, privind exercitarea comerţului cu produse şi servicii de piaţă în unele zone publice;

Având în vedere HCL 191/2013, prin care s-a aprobat reorganizarea şi preluarea activităţii Serviciului Public Administrarea Patrimoniului Imobiliar Turda în cadrul aparatului de specialitate al primarului şi raportul de specialitate al Serviciului Relaţii Publice şi Resurse Umane, înregistrat la nr. 18755/07.10.2013, prin care se solicită aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Serviciului Public Administrare Pieţe şi Obor Turda;

Ţinând cont de avizul Comisiilor de specialitate nr. 1 şi 2 ale Consiliului Local al municipiului Turda;

În temeiul prevederilor art. 63 din Legea nr. 215/2001, privind administraţia publică locală, republicată;

În conformitate cu prevederilor art. 36, alin. 2, lit. a şi art. 45 din legea nr. 215/2001, privind administraţia publică locală, republicată şi al Regulamentului de funcţionare al Consiliului Local;

H O T Ă R Ă Ş T E:

Art. 1. Se aprobă Regulamentul de organizare şi funcţionare al Serviciului Public Administrare Pieţe şi Obor Turda, conform anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2. Comunicarea şi ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Primarului municipiului Turda, Secretarului Municipiului Turda, Serviciului Relaţii Publice şi Resurse Umane, precum şi Serviciului Public Administrare Pieţe şi Obor Turda.

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,

Crişan Rozalia

CONTRASEMNEAZĂ

SECRETARUL municipiului TURDA,

Jr. Paula POPA

VOTURI:

pentru 20

împotriva –

abţineri –

Numărul total al consilierilor este 21.

Numarul de consilieri prezenti este 20.

X