Locație ideală pentru evenimente, conferințe și întâlniri
Rezervă acum

Hotărârea nr. 260 privind completarea Regulamentului de organizare si functionare al Serviciului Public Administrare Piete si Obor Turda

Consiliul Local al municipiului Turda, intrunit in sedinta ordinara din data de 28.11.2013;

Luand in dezbatere proiectul de hotarare privind completarea Regulamentului de organizare si functionare al Serviciului Public Administrare Piete si Obor Turda, proiect elaborat din initiativa Primarului municipiului Turda, dl. Tudor Stefanie;

Avand in vedere raportul de specialitate al Serviciului Public Administrare Piete si Obor Turda , nr. 24748/19.11.2013;

Tinand seama de avizul Comisiei de specialitate nr. 2  a Consiliului Local al municipiului Turda si de prevederile H.G. 348/2004 privind exercitarea comertului cu produse si servicii de piata in unele zone publice.

In temeiul prevederilor art. 36, alin.. 2, lit. b si.lit. c, alin. 4, lit. c, alin. 5, lit. a si lit. b, art. 45, alin.1 si alin. 6, ale art. 115, alin. 1, lit. b din Legea nr. 215/2001 privind Administratia Publica Locala, republicata si ale Regulamentului de organizare si functionare a Consiliului Local al municipiului Turda,

H O T Ă R Ă Ş T E:

Art. 1. Se aproba completarea Regulamentului de organizare si functionare al Serviciului Public Administrare Piete si Obor Turda, respectiv Cap.V, pct..1 cu procedura de atribuire a meselor in interiorul platoului pietei si in hala agroalimentara si industriala.

Art. 2. Comunicarea si ducerea la indeplinire a prezentei hotarari se incredinteaza Primarului municipiului Turda, Secretarului Municipiului Turda si Serviciului Public Administrare Piete si Obor Turda.

 

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,

Crişan Rozalia

CONTRASEMNEAZĂ

SECRETARUL municipiului TURDA,

Jr. Paula POPA

VOTURI:

pentru 21

împotriva –

abţineri –

Numărul total al consilierilor este 21.

Numarul de consilieri prezenti este 21.

X