Locație ideală pentru evenimente, conferințe și întâlniri
Rezervă acum

Hotărârea nr. 71 privind executia bugetului local pe anul 2006

 

Consiliul Local al municipiului Turda întrunit în şedinţă ordinară din data de 29.05.2007;

Luând în dezbatere proiectul de hotarare cu privire la execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli al Consiliului Local Turda, pe anul 2006, elaborat din iniţiativa d-lui Primar, Tudor Stefanie;

Având în vedere raportul de specialitate al Direcţiei de venituri şi a Serviciului financiar-contabil nr. 14670/14.05.2007, cu privire la execuţia bugetară pe anul 2006;

În conformitate cu prevederile Legii nr. 273/2006, art. 57, aliniatul 1, privind finanţele publice locale.

Ţinând seama de avizul Comisiilor de specialitate nr. 1, 2, 3, 4 şi 5 ale Consiliului Local al municipiului Turda;

În temeiul art. 27, art. 36 alin. 2 lit. „b”, alin. 4, lit. „a” şi art. 45, alin.2, lit. “a” si alin. 6, art. 63, alin. 1, lit. “c”, alin. 4, lit. „b” si art. 115, alin. 1, lit. “b” din Legea 215/2001, privind administratia publica locala – republicata.

H O T Ă R Ă Ş T E:

ART. 1 Se aprobă contul anual de execuţie al bugetului local pe anul 2006, potrivit Raportului Direcţiei de Venituri şi a Serviciului financiar-contabil nr. 14.670/14.05.2007, parte integrantă din prezenta hotărâre.

ART. 2 Cu comunicarea şi ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Primarul municipiului Turda, Viceprimarul municipiului Turda, Secretarul municipiului Turda, Direcţia Venituri, Serviciul financiar-contabil, serviciile, unitatile şi instituţiile subordonate Consiliului Local al municipiului Turda.

PRESEDINTE DE SEDINTA,

MOLNAR Emil

CONTRASEMNEAZA

SECRETARUL municipiului TURDA,

Jr. Paula POPA

Nota: Problemele de mai sus au fost analizate si avizate de Comisia de Specialitate nr.1 a Consiliului Local al Municipiului Turda, prin presedintele acesteia dl. Felezeu Eugen, de Comisia de Specialitate nr.2 a Consiliului Local al Municipiului Turda, prin presedintele acesteia dl. Sarbu Corneliu, de Comisia de Specialitate nr.3 a Consiliului Local al Municipiului Turda, prin presedintele acesteia dl. Miclaus Vasile, de Comisia de Specialitate nr.4 a Consiliului Local al Municipiului Turda, prin presedintele acesteia dl. Marginean Stelian si de Comisia nr. 5, prin presedintele acesteia d-na. Adamosy Clara.

VOTURI:

Pentru 17

Împotriva –

Abţineri –

Numărul total al consilierilor este 21

Numarul de consilieri prezenti este de 17.

ROMÂNIA

AVIZAT PRIMAR,

Ec. ŞTEFĂNIE TUDOR

JUDEŢUL CLUJ

MUNICIPIUL TURDA

PRIMĂRIA

DIRECŢIA VENITURI

SERVICIUL FINANCIAR-CONTABIL

NR. 14670/14.05.2007

RAPORT DE SPECIALITATE

privind execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli al Consiliului Local al municipiului Turda pe anul 2006

Legea 273 / 2006 privind finantele publice locale, art. 57, alin.(1) prevede: “Ordonatorii principali de credite întocmesc şi prezintă spre aprobare autoritatilor deliberative, până la data de 31 mai a anului următor, conturile anuale de execuţie a bugetelor prevăzute la art.1, alin.(2) în structura următoare:

  1. la venituri: prevederi bugetare iniţiale, prevederi bugetare definitive, încasări realizate;
  2. la cheltuieli: credite bugetare iniţiale, credite bugetare definitive, plăţi efectuate”.

Bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2006 a totalizat 52.091.535 lei, si a fost fundamentat şi aprobat în baza Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 45/2003 şi a Legii bugetului de stat pe anul 2006 nr. 379/2005, cu modificările ulterioare, Legea 571 / 2003 privind Codul fiscal cu completarile si modificarile ulterioare, HCL nr. 179/2005 privind impozitele si taxele locale, HCJ nr. 1 din 19.01.2006 prin care au fost alocate cote si sume din TVA si impozitul pe venit.

Bugetul iniţial aprobat pe anul 2006 a fost de 37.670.370 lei, diferenta până la 52.091.535 lei, respectiv 14.421.165 lei fiind rezultatul rectificărilor de buget efectuate pe parcursul anului. Din totalul rectificarilor in suma de de:14.421.165 lei, de la bugetul statului s-au primit 13.132.165 lei iar de la bugetul local 1.289.000 lei.

Contul de execuţie al bugetului local pe anul 2006 este:

  • 48.640.501 lei VENITURI
  • 48.638.247 lei CHELTUIELI

Diferenţa de 2.254 lei reprezintă excedent bugetar al anului 2006, fiind înregistrată la fondul de rulment, destinaţie data conform prevederilor legale prevăzută de art. 54, alin.(3) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.45 / 2003, privind finanţele publice locale.

Situaţia privind execuţia veniturilor se prezintă în Anexa nr.1 şi execuţia privind cheltuielile în Anexa nr.2.

Contul anual de executie pe anul 2006 pe principalele categorii de venituri se prezinta astfel:

NR.

CRT

DENUMIRE

INDICATOR

BUGET

INITIAL

2006

BUGET DEFINITIV

2006

INCASARI %
1. IMPOZIT PROFIT REGII 60.000 60.000 94.207 157,02
2. IMPOZITE SI TAXE DE LA POPULATIE 2.985.000 3.145.000 2.867.716 91,18
2.1 IMPOZIT CLADIRI 1.900.000 1.920.000 1.916.844 99,84
2.2 IMPOZIT TEREN 700.000 840.000 667.963 79,52
2.3 TAXA MIJL.TRANSPORT 385.000 385.000 282.909 73,48
3. IMPOZITE SI TAXE DE LA PERSOANE JURIDICE 3.332.000 3.352.000 3.245.793 96,83
3.1 IMPOZIT CLADIRI 2.300.000 2.315.000 2.198.607 87,42
3.2 IMPOZIT TEREN 830.000 835.000 889.020 106,47
3.3 TAXA MIJL.TRANSPORT 195.000 195.000 157.326 80,68
3.4 IMPOZIT PE SPECTACOLE 7.000 7.000 840 12,00
4. ALTE IMPOZITE SI TAXE 1.928.700 1.997.700 2.489.843 124,64
4.1 TAXE JUDICIARE DE TIMBRU, TAXE NOTARIALE, ALTE TAXE DE TIMBRU 1.300.000 1.369.000 1.696.958 123,96
4.2 TAXE EXTRAJUDICIARE DE TIMBRU 200.000 200.000 208.839 104,42
4.3 ALTE IMPOZITE SI TAXE 428.700 428.700 584.046 136,24
5. VANZARI DE BUNURI SI SERVICII 44.264
6. VENITURI DIN CAPITAL 2.660.000 3.670.000 2.312.902 63,02
6.1 VENITURI DIN VANZAREA UNOR BUNURI APARTINAND DOMENIULUI PRIVAT 2.620.000 3.630.000 2.282.470 62,88
6.2 VENITURI DIN VANZARI DE LOCUINTE 40.000 40.000 30.432 76.08
7. AMENZI SI PENALITATI 351.530 351.525 366.569 104,28
8. VARSAMINTE DIN PROFITUL NET REGII 350.000 350.000 255.230 72,90
9. RESTITUIRI DE FONDURI DIN FINANTARI DIN ANII PRECEDENTI 115.000 115.000 5.013 4,36
10. VENITURI DIN CHIRII SI CONCESIUNI 1.300.000 1.300.000 1.203.386 92,57
11. DONATII SI SPONSORIZARI 40.000 120.000 75.182 62,65
TOTAL VENITURI PROPRII 13.122.230 14.461.225 12.960.105 89,62
12. COTE SI SUME DEFALCATE LA IMP.PE VENIT 7.529.000 9.451.070 9.456.906 100,06
13. SUME DEFALCATE DIN TVA 16.559.140 27.194.240 25.425.260 93,50
14. SUBVENTII 460.000 985.000 798.230 81,04
TOTAL COTE SI SUME DEFALCATE 24.548.140 37.630.310 35.680.396 94,82
TOTAL BUGET LOCAL 37.670.370 52.091.535 48.640.501 93,38

Din datele prezentate rezulta ca prevederile bugetului local la venituri a fost realizat in procent de 93,38%, la venituri proprii in procent de 89,62% si la cote si sume defalcate 94,82%.

Conform evidentelor fiscale situatia incasarii debitelor din impozite si taxe locale la 31.12.2006 se prezinta astfel:

Situatia incasarii debitelor la persoane fizice :

Nr

crt

Denumire indicator Total

datorat

Debit

2006

Restanta 2005 Incasat %

incas.

Restanta

31.12.06

1. Impozit cladiri 2408236 1907565 500671 1916844 79,60 491392
2. Impozit teren 964673 661692 302981 667963 69,24 296710
3. Taxa mijl.transport 492675 318527 174148 282909 57,42 209766

Situatia incasarii debitelor la persoane juridice :

Nr

crt

Denumire indicator Debit 2006

fara soc. lichid.

Incasat

2006

%

incas

Restanta

31.12.06

Debite soc.in lichid De incasat la 31.12.06
1. Impozit cladiri 2663975 2198607 82,53 791.100 325732 465368
2. Impozit teren 1001188 889020 88,80 344612 232444 112168
3. Taxa mijl.transport 238524 157326 65,96 186493 105295 81198

Pentru recuperarea debitelor restante au fost intreprinse actiuni de executare silita atat la contribuabili persoane fizice cat si la contribuabili persoane juridice.

Sumele incasate ca urmare a acestor actiuni au fost :

  • 415.962 lei debite incasate de la persoane fizice si
  • 1.104.762 lei debite incasate de la persoane juridice

Astfel, in anul 2006 au fost somati 5811 contribuabili persoane fizice si 831 contribuabili persoane juridice; au fost publicate acte fiscale pe site-ul institutiei, 2974 pozitii la persoane fizice si 474 pozitii la persoane juridice si 165 pozitii la amenzi; au fost efectuate 649 popriri asupra disponibilitatilor la persoane fizice si 53 popriri la persoane juridice; s-a solicitat lichidarea judiciara a 8 societati comerciale ; au fost depuse declaratii de creanta pentru debite restante la publicatii de vanzare, 23 pentru persoane fizice si 12 pentru persoane juridice; au fost transmise la alte institutii 506 adrese pentru clarificarea situatiei contribuabililor.

In anul 2006 au fost verificate un numar de 85 societati comerciale, iar la un numar de 19 au fost efectuate impuneri din oficiu pe baza datelor si informatiilor din evidenta fiscala si din alte documente. In urma acestor actiuni au fost stabilite diferente la impozite si taxe locale in suma de 96.005 lei, majorari de intarziere in suma de 19.842 lei, penalitati de nedeclarare de 20.251 lei si amenzi aplicate in suma de 2480 lei. Totalul sumelor atrase suplimentar la bugetul local de la persoane juridice in anul 2006 este de 218671 lei.

La persoane fizice au fost efectuate un numar de 209 verificari la contribuabili si s-au efectuat 34 impuneri din oficiu, fiind stabilite diferente in suma de 52.880 lei, majorari pentru intarziere in suma de 27.037 lei, penalitati pentru intarziere in suma de 3.961 lei, totalul sumelor atrase de la persoane fizice fiind de 83.878 lei.

În anul 2006, bugetul definitiv al cheltuielilor a fost de 52.091.535 lei. Cheltuielile efectuate conform contului de execuţie al bugetului local sunt de 48.638.247 lei. Efectuarea cheltuielilor s-a făcut cu respectarea nivelului aprobat în bugetul local, fiind justificate din punctul de vedere al necesităţii asigurării de către Consiliul Local a funcţionalităţii instituţiilor şi serviciilor publice subordonate, precum şi realizării unor activităţi de interes local ce intră, conform prevederilor legale, în competenţa sa.

La capitolul 51 „Autorităţi publice” faţă de un buget aprobat de 4.522.010 lei, plăţile efectuate sunt de 4.274.703 lei, cu următoarea structură:

  1. Cheltuieli de personal : 2.855.604,00 lei

Cheltuielile de personal au la bază structura organizatorică, statul de funcţii şi numărul de personal aprobate de Consiliul Local al municipiului Turda, în conformitate cu Legea bugetului de stat pe anul 2006.

  1. Cheltuieli materiale şi servicii : 1.327.830,00 lei

din care :

  • cheltuieli pt. întreţinere, gospodărire si telecomunicatii: 345.644 lei
  • materiale şi servicii cu caracter funcţional: 82.227 lei
  • obiecte de inventar de mică valoare şi scurtă durată : 72.369 lei
  • reparaţii curente : 47.238 lei
  • alte cheltuieli : 780.352 lei (calificare personal, protocol, cheltuieli cu paza şi ordinea, cotizaţii la organisme şi asociaţii, materiale de curtenie si rechizite).
  1. Cheltuieli de capital : 91.269,00 lei

din care:

– soft de retea 57.805,00 lei

– calculatoare 33.464,00 lei

La cap. 54 „ Alte servicii publice generale” faţă de prevederile bugetului de 839.000,00 lei plăţile efective sunt de 745.338,00 lei :

din care:

  • cheltuieli de personal – 187.264,00 lei
  • cheltuieli materiale – 558.074,00 lei

Din sumele alocate s-au finantat urmatoarele activitati:

– serviciul public comunitar de evidenta a persoanelor 187.024,00 lei

– alte servicii publice generale 558.314,00 lei

La cap. 55 „Tranzactii privind datoria publica si imprumuturile ” faţă de prevederile bugetului de 172.000 lei plăţile efective sunt de 171.883 lei :

din care:

  • dobanda credit propriu BCR: 171.883,00 lei

La cap. 56 „ Transferuri cu caracter general intre diferite niveluri ale administratiei faţă de prevederile bugetului de 195.490 lei plăţile efective sunt de 194.122 lei :

din care:

  • transferuri din bugetele locale pentru finantarea centrelor pentru protectia copilului: 194.122,00 lei

La cap. 61 „ Ordine publica si siguranta nationala” faţă de prevederile bugetului de 660.000 lei plăţile efective sunt de 580.625 lei :

din care:

  • cheltuieli de personal 38.297,00 lei
  • cheltuieli materiale 542.328,00 lei

Din sumele alocate s-au finantat urmatoarele activitati:

– politia comunitara 489.426,00 lei

– protectia civila 91.199,00 lei

 

La cap. 65 „ Învăţământ ” faţă de prevederile bugetului de 24.161.470 lei plăţile efective sunt de 22.723.585 lei :

  • Învăţământ preşcolar si primar: 6.473.328,00 lei
  • Învăţământ secundar : 15.970.117,00 lei
  • Învăţământ special : 256.140,00 lei
  • Servicii auxiliare pentru educatie : 24.000,00 lei

Pe structura economică, totalul cheltuielilor de 22.723.585 lei se prezintă astfel :

  • cheltuieli de personal : 17.723.187,00 lei
  • cheltuieli materiale şi servicii : 2.425.646,00 lei
  • transferuri ( burse ) : 70.555,00 lei
  • cheltuieli de capital : 2.504.197,00 lei

Cheltuielile de personal şi bursele au fost finanţate din surse alocate de la bugetul statului, respectiv sume defalcate din TVA, cheltuielile materiale din veniturile bugetului local iar cheltuielile de capital din veniturile bugetului local si din sume alocate de la bugetul statului .

Cheltuielile materiale în sumă de 2.425.646 lei pe principalele categorii de cheltuieli sunt :

  • cheltuieli pt. întreţinere şi gospodărire : 1.538.220,00 lei
  • cheltuieli cu caracter funcţional : 17.151,00 lei
  • obiecte de inventar: 75.654,00 lei
  • reparaţii curente : 355.106,00 lei
  • cărţi, publicaţii : 11.037,00 lei
  • alte cheltuieli 428.478,00 lei

 

Cheltuielile de capital în sumă de 2.504.197 lei reprezintă contravaloarea lucrarilor de investitii si reabilitare la urmtoarele centre bugetare:

  • Gradinita cu program prelungit Dr. I.Ratiu – investitii 100.000,00 lei
  • Grup scolar de resurse naturale si servicii – reabilitare 600.000,00 lei
  • Scoala G.Baritiu – reabilitare 100.000,00 lei
  • Scoala Potaissa – reabilitare 250.000,00 lei
  • Gradinita Sf. Maria – reabilitare 50.000,00 lei
  • Scoala T. Muresanu – rep. capitale 600.000,00 lei
  • Colegiul National Mihai Viteazul – rep. capitale 320.000,00 lei
  • Scoala Avram Iancu – reabilitare 400.000,00 lei

Suma de 84.197,00 lei o reprezinta active fixe cum ar fi: calculatoare, imprimante, copiatoare ,videoproiectoare, etc

La cap. 66 „ Sănătate ” faţă de prevederile din buget de 340.000 lei, plăţile efective sunt de 284.719 lei. La acest capitol s-au prevăzut cheltuieli materiale pentru Spitalul municipal, reprezentând sume alocate din bugetul local şi de Consiliului Judeţean Cluj pentru lucrări de reparaţii. Defalcarea pe structură a plăţilor efective este următoarea :

  • cheltuieli materiale ( Spitalul municipal ) : 284.719,00 lei

La cap. 67 „ Cultură, religie şi acţiuni privind activitatea sportivă şi de tineret ” în anul 2006 s-a prevăzut suma de 4.040.430 lei s-au efectuat plăţi în sumă de 3.715.474 lei, structurate astfel :

  • cheltuieli de personal : 170.623,00 lei
  • cheltuieli materiale şi servicii : 2.366.109,00 lei
  • transferuri: 894.665,00 lei
  • cheltuieli de capital : 284.077,00 lei

Sumele alocate au fost utilizate pentru finanţarea :

  • Biblioteci municipale : 262.662,00 lei
  • Muzeul de Istorie : 182.910,00 lei
  • Teatrul municipal : 600.000,00 lei
  • Casa de Cultură : 111.755,00 lei
  • Alte servicii culturale : 148.315,00 lei
  • Activităţi sportive : 586.043,00 lei
  • Activităţi de tineret : 88.054,00 lei
  • Zone verzi si baze sportive 943.604,00 lei
  • Servicii religioase 610.655,00 lei
  • Alte instituţii şi acţiuni privind cultura, religia, activitatea sportivă şi de tineret : 181.476,00 lei

Pentru culte religioase, activităţi sportive şi de tineret şi alte acţiuni culturale plăţile au avut la bază avizul comisiilor de specialitate ale Consiliului Local: Comisia nr. 4 „Muncă şi protecţie socială, drepturi şi libertăţi fundamentale ale cetăţenilor, culte, minorităţi, ordine publică, apărare” şi Comisia nr. 5

„Invăţământ, cultură, sănătate, tineret, sport, turism”.

Cheltuielile de capital în sumă de 284.077 lei reprezintă :

  • Fantana arteziana 178.199,00 lei
  • Monumentul revolutionarilor 105.878,00 lei

 

La cap. 68 „Asistenţă si asigurari sociale,” în bugetul pe anul 2006 au fost prevăzute cheltuieli în sumă de 4.293.500 lei, iar plăţile efectuate sunt de 3.525.038 lei.

Pe structură cheltuielile se prezintă astfel :

  • Cheltuielile de personal : 754.646,00 lei
  • Cheltuieli materiale şi servicii : 771.391,00 lei
  • Transferuri intre unitati : 1.106.883,00 lei
  • Alte transferuri 43.331,00 lei
  • Asistenta sociala 848.787,00 lei

Din aceste fonduri s-a asigurat finanţarea următoarelor activităţi :

  • Asistenţă persoane in varsta din care: 453.231,00 lei

– centrul de zi 199.420,00 lei

– caminul de batrani 253.811,00 lei

  • Cantina de ajutor social : 643.220,00 lei
  • Ajutoare sociale : Legea 416/2001 şi ajutoare pt. încălzirea locuinţei : 526.286,00 lei
  • Asistenta sociala pentru familie si copii: 387.396,00 lei
  • Drepturile asistenţilor persoanelor cu handicap : 1.106.883,00 lei
  • Alte acţiuni privind asistenţa socială, pensii, ajutoare şi indemnizaţii : 112.021,00 lei
  • Crese: 296.001,00 lei

La cap. 70 „ Servicii şi dezvoltare publică şi locuinţe ” , prevederile din buget sunt de 5.824.480 lei, iar plăţile efective de 5.498.460 lei, din care:

  • Cheltuieli de personal : 427.446,00 lei
  • Cheltuieli materiale şi servicii : 2.119.307,00 lei
  • Transferuri : 335.000,00 lei
  • Cheltuieli de capital : 2.304.207,00 lei
  • Rambursari de credite 312.500,00 lei

Sumele consumate pe categorii de servicii publice au fost :

  • Iluminat public : 1.382.859,00 lei
  • Alte acţiuni privind servicii, dezvoltare publică şi locuinţe : 4.115.601,00 lei

La investiţii suma de 2.304.207 lei reprezintă :

  • documentatie “Cresterea atractivitatii turistice zona

Bai Sarate Durgau Salina” 483.916,00 lei

  • locuinte containerizate str. N. Teclu 1.794.000,00 lei
  • documentatie Sf. Ioan – Harcana 1.829,00 lei
  • ceas digital de exterior 9.820,00 lei
  • studiu oportunitate iluminat public 14.642,00 lei

La cap. 74 „ Protectia mediului ” prevederile în buget sunt de 2.519.000 lei, iar plăţile efective 2.475.625 lei, din care:

  • cheltuieli materiale 1.052.160,00 lei
  • transferuri intre unitati 567.674,00 lei
  • alte transferuri 570.770,00 lei
  • cheltuieli de capital 285.021,00 lei

Cheltuielile materiale în sumă de 1.052.160 lei reprezintă cheltuieli cu salubritatea municipiului, iar transferurile în sumă de 567.674 lei reprezintă sume destinate angajaţilor pe programul de ecologizare iar alte transferuri in suma 570.770 lei reprezinta programele PHARE.

Cheltuieli de capital de 285.021,00 lei reprezintă :

  • Studiu privind delegarea serviciului de salubritate : 8.881,00 lei
  • Canalizare str. Margaretelor – SF 2.000,00 lei
  • Canalizare str. Romană si Cetatea Romana: 86.000,00 lei
  • Canalizare str. Mircea cel Batran si B.P.Hasdeu : 14.000,00 lei
  • Canalizare Sf. Ioan, Harcana, Petru Maior-proiect 174.140,00 lei

La cap. 81” Combustibil si energie” prevederile din buget sunt 622.470 lei, iar platile efective 616.685 lei din care:

  • subventii : 125.470,00 lei
  • cheltuieli de capital : 491.215,00 lei

Acestea reprezinta:

– subventii pt. diferenta de tarif la energia termica facturata populatiei 125.470,00 lei

– reabilitare sisteme de incalzire la scoli 491.215,00 lei

La cap. 84 „Transport şi comunicaţii” prevederile în buget sunt 3.901.685 lei, iar plăţile efective 3.831.990 lei, din care :

  • cheltuieli materiale 1.759.505,00 lei
  • transferuri 189.409,00 lei
  • alte transferuri 945.000,00 lei
  • cheltuieli de capital : 938.076,00 lei

Cheltuielile de la acest capitol, în sumă de 3.831.990 lei au fost destinate acoperirii gratuităţilor acordate prin lege unor categorii de persoane : veterani de război, văduve de veterani de război, foşti deţinuţi politici, 945.000 lei, persoane cu handicap, nevăzători, pensionari, în sumă de 189.409 lei, la întreţinere şi reparaţii străzi s-a utilizat 1.759.505 lei, iar suma de 938.076 lei reprezintă cheltuieli de capital la:

  • centura ocolitoare -proiect 26.061,00 lei
  • modernizare circulatie rutiera-proiect 38.675,00 lei
  • sens giratoriu pta Romana-proiect 17.896,00 lei
  • sens giratoriu str. Stefan cel Mare-proiect 21.466,00 lei
  • reabilitare tronson drum DN 51: 273.519,00 lei
  • semaforizare: 422.296,00 lei
  • autobuze RATL 138.163,00 lei

La 31.12.2006 datoriile bugetului local sunt de 1.039.084,84 lei.

Pe capitole situaţia se prezintă astfel :

– cap. 51 „ Autorităţi publice” 29.583,17 lei

– cap. 54 “Alte servicii publice generale” 48.583,12 lei

– cap. 61 “ Ordine publica” 206,53 lei

– cap. 67 „Cultură, religie şi alte acţiuni privind activitatea sportivă şi de tineret” 120.995,32 lei

– cap. 70 „ Servicii publice” 112.015,75 lei

– cap. 74 „ Protectia mediului” 30.779,22 lei

– cap. 84 „ Transporturi şi comunicaţii” 696.921,73 lei

din care:

-RATL 397.431,60 lei

-Strazi 299.490,13 lei

TOTAL : 1.039.084,84 lei

DIRECTOR VENITURI,

Ec. TURCEAN MARIA

CONTABIL SEF

Ec. ADACE DANIELA

 

ŞEF SERVICIU VENITURI,

Ec. LUCA CATALINA

SEF BIROU CONTABILITATE

Ec. MIRON CAMELIA

ANEXA NR. 2

Lei RON

Nr.crt. Capitol Denumire capitol Buget definitiv Plăţi
1. 51.02 Autorităţi publice 4.522.010 4.274.703
2. 54.02 Alte servicii publice generale 839.000 745.338
3. 55.02 Tranzactii privind datoria publica si imprumuturile 172.000 171.883
4. 56.02 Transferuri cu caracter general 195.490 194.122
5. 61.02 Ordine publica si siguranta nationala 660.000 580.625
6. 65.02 Învăţământ 24.161.470 22.723.585
7. 66.02 Sănătate 340.000 284.719
4. 67.02 Cultură, religie şi acţiuni privind activitatea sportivă şi de tineret 4.040.430 3.715.474
5. 68.02 Asigurari si asistenţă socială 4.293.500 3.525.038
6. 70.02 Servicii şi dezvoltare publică şi locuinţe 5.824.480 5.498.460
7. 74.02 Protectia mediului 2.519.000 2.475.625
8. 81.02 Combustibil si energie 622.470 616.685
9. 84.02 Transporturi 3.901.685 3.831.990
TOTAL : 52.091.535 48.638.247

 

X