CONTACT
Telefon: 0264313160 int. 161
Camera 21
ATRIBUȚIILE COMPARTIMENTULUII
Îndrumă şi sprijinǎ asociaţiile de proprietari la solicitarea acestora prin consilierea proprietarilor apartamentelor de bloc şi spaţiilor cu altă destinație decât cea de locuinţǎ în vederea înfiinţǎrii şi înregistrǎrii acestora, conform Legii nr.230/2007 şi H.G.R. nr. 1588/2007. În acest sens va pune la dispoziţia asociaţiilor, datele necesare pentru intocmirea statutului şi acordului asociaţiei.
Îndrumǎ şi sprijinǎ asociaţiile de proprietari în organizarea şi funcţionarea acestora.
Îndrumǎ şi sprijinǎ asociaţiile de proprietari, prin consilierul juridic, pentru respectarea şi punerea în aplicare de cǎtre acestea a cadrului legal incident.
Confirmǎ achitarea la zi a cheltuielilor prin dovada eliberatǎ de preşedintele comitetului executiv şi de administratorul asociaţiei, în situaţia în care proprietarii doresc sǎ-şi înstrǎineze apartamentele sau spaţiile cu altǎ destinaţie decât locuinţǎ.
În urma sesizǎrilor primite de la membrii asociaţiilor, efectueazǎ verificǎri şi controale tematice pentru îndrumarea asociaţiilor, conform prevederilor legale.
Asigurǎ procesul de atestare a persoanele fizice în funcţia de administrator imobile. Atestarea administratorilor de condominii din municipiul Turda se realizeazǎ în baza art. 54 din Legea nr.230/2007 şi art. 58 din HGR 1588/2007, de cǎtre comisia de atestare formatǎ din specialişti în domeniul juridic, financiar-contabil şi al legislaţiei muncii, conform Metodologiei de atestare aprobatǎ prin Hotǎrârea nr. 135/04.07.2016 a Consiliului local al municipiului Turda.
Întocmeşte baza de date informaticǎ cu asociaţiile de proprietari şi conducerile acestora şi o actualizeazǎ periodic.
Îndrumǎ şi sprijinǎ asociaţiile de proprietari, prin consilierul juridic, pentru respectarea şi punerea în aplicare de cǎtre acestea a cadrului juridic incident.
Exercitǎ controlul asupra activitǎţii financiar-contabile din cadrul asociaţiilor de proprietari, din oficiu ori la solicitarea unuia sau mai multor membri ai asociaţiei de proprietari, conform art.55 din Legea nr.230/2007.
Asigurǎ rezolvarea reclamaţiilor şi a petiţiilor primite de la cetǎţeni, în termenele şi condiţiile stabilite de lege.
Asigurǎ arhivarea documentelor create conform nomenclatorului arhivistic al instituţiei.
Propune mǎsuri pentru îmbunǎtǎţirea activitǎţii proprii în cadrul compartimentului.
Rezultat verificare Dosare Atestare - 2024 IUN.
Rezultat verificare Dosare Atestare - 2024 APR.
Rezultat verificare Dosare Atestare - 2024 IAN.
Rezultat verificare Dosare Atestare - 2023 DEC.
DOCUMENTE AFERENTE SERVICIULUI