Locație ideală pentru evenimente, conferințe și întâlniri
Rezervă acum

PROCES – VERBAL incheiat azi 24.10.2025 in localul de sedinte al Consiliului Local al municipiului Turda cu ocazia SEDINTEI extraordinare – online a Consiliului Local al municipiului Turda

R O M A N I A

JUDETUL CLUJ

MUNICIPIUL TURDA

CONSILIUL LOCAL

P R O C E S – V E R B A L

incheiat azi 24.10.2025 in localul de sedinte al

Consiliului Local al municipiului Turda cu ocazia

SEDINTEI extraordinare – online

a Consiliului Local al municipiului Turda

Convocarea consilierilor locali s-a făcut în scris, la data de 23.10.2025, prin transmiterea Dispoziţiei nr. 635 / 23.10.2025 cu anexa proiectului Ordinii de zi, emisă de către Primarul municipiului Turda, dl. Cristian Octavian Matei si a Invitatiei nr. 38811 / 23.10.2025 pe grupul Consiliul Local 2024-2028, creat pe aplicația de mesagerie electronică WhatsApp; prin mail la adresele de mail personale ale consilierilor locali, precum și prin postare pe site-ul www.primariaturda.ro; în conformitate cu prevederile art. 23 și urmatoarele din HCL. 50 / 2021 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului local al municipiului Turda.

Participa ca invitati: dl. Primar Cristian Octavian Matei; dna Liliana Vonica – director executiv; dna Maria Balahura– director adj DAS; dna Maria Cosmina Goron – consilier superior Guvernanta corporativa.

Dl. presedinte de sedinta Atilla Kolozsi : Buna ziua, domnule primar, doamna secretar general, stimați colegi consilieri locali, stimați reprezentanți ai Executivului! Bun venit la ședința extraordinară a Consiliului Local Turda! Pentru început vă invit să ne ridicăm pentru intonarea Imnului de Stat al României.

Se intoneaza Imnul de stat al Romaniei.

D-na Secretar general, jr. Elena Mihaela Mărginean : Bună ziua! Având în vedere prevederile Codului Administrativ, precum și Regulamentul de organizare și funcționare al Consiliului Local al Municipiului Turda, se va efectua prezența membrilor.

Așadar, se constată că la această ședință participă un număr de 21 consilieri locali ai Municipiului Turda din totalul de 21 în funcție.

Baba Sebastian Adonis, Blanita Gabriela, Budugan Cosmin Marius, Felezeu Cristian George, Gherman Alina Iudita, Hudrea Horea, Irimie Simona Janeta, Kolozsi Atilla, Muraru Claudiu Alin, Nagy Oana Florina, Nap Adrian, Năstase Paul, Pîrlea Daniela, Russu Gabriela Aurora, Sârbu Paul Marius, Ţifui Florin George, Pop Gavril Ilie, Riter Marius, Sălăgean Aron-Adrian, Şipoş Arpad, Vălean Teodora.

Precizăm că ședința a fost convocată conform Dispoziției primarului nr. 635 din data de 23.10.2025 și este legal constituită; având în vedere că sunt întrunite condițiile legale declar deschisă ședința extraordinară cu convocare de îndată a Consiliului Local al Municipiului Turda de azi, 24 octombrie 2025.

Domnule președinte, aveți cuvântul.

Dl. presedinte de sedinta Atilla Kolozsi: Vă mulțumesc frumos. Pentru început aș vrea să vă întreb dacă sunt propuneri pentru ordinea de zi? Dacă nu sunt, am eu intervenție, aș vrea să retrag împreună cu colegul meu, amendamentul deoarece problemele au fost rezolvate și consider că nu mai este cazul să susținem acest amendament. Vă mulțumesc și aș vrea să vă propun să votați în continuare ordinea de zi. Start vot.

Dl presedinte de sedinta:” Supun la vot ordinea de zi. In urma votului rezulta: 21 pentru

Ordinea de zi a sedintei este urmatoarea:

ORDINEA DE ZI

  1. Prezentarea și aprobarea procesului verbal al şedinţei precedente;

  1. Probleme ale Direcției Economice;

2.1. PROIECT DE HOTĂRÂRE privind rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli al Municipiului Turda pe anul 2025.

– iniţiator Primarul Municipiului Turda, domnul Matei Cristian Octavian.

  1. Probleme ale Compartimentului Guvernanță Corporativă;

3.1. PROIECT DE HOTĂRÂRE privind actualizarea codurilor CAEN din Actul Constitutiv și actualizarea Actului Constitutiv al societății Salina Turda S.A.

– iniţiator Primarul Municipiului Turda, domnul Matei Cristian Octavian.

  1. Probleme ale Direcției de Asistență Socială Turda;

4.1. PROIECT DE HOTĂRÂRE privind aprobarea  completării denumirii Centrului de igienă și sănătate, situat pe str.  22 Decembrie 1989, nr. 8  B, Turda,  din subordinea DAS Turda, cu sintagma,, Servicii de asistență comunitară” și  modificarea  în ROF, Organigramă și Stat de funcții a denumirii centrului.

– iniţiator Primarul Municipiului Turda, domnul Matei Cristian Octavian.

***

Se propune spre aprobare punctul 1, Prezentarea si aprobarea Procesului-verbal al ședinței precedente.

La ședința extraordinară din data de 21.10. 2025 au participat 21 de consilieri locali din totalul de 21 de consilieri locali în funcție. În cadrul ședinței s-a dezbătut 3 proiecte de hotărâre, rezultând astfel Hotărârile Consiliului Local nr. 116 -118 din 21.10. 2025.

La punctul Diverse au luat cuvântul domnul consilier local Hudrea Horea, domnul consilier Felezeu Cristian George , dl consilier local Kolozsi Attila, dna consilier local Oana Nagy și dna consilier local Russu Gabriela.

In urma votului rezulta: 21 voturi pentru

***

Se propune spre dezbatere si aprobare punctul 2.1. PROIECT DE HOTARARE privind rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli al Municipiului Turda pe anul 2025.

– iniţiator Primarul Municipiului Turda, domnul Matei Cristian Octavian.

Dl . Adrian Salagean presedintele comisiei nr 1: Aviz favorabil.

Dl . Paul Sarbu presedintele comisiei nr 2: Aviz favorabil.

Dl. Horea Hudrea :”Vreau să mulțumesc domnului primar pentru alocarea de bani pentru ecograful multidisciplinar de la Spitalul Municipal Turda. Cu această achiziție, care era în curs în acest an și era pregătită, se deschide o nouă etapă în investigarea pacienților cu afecțiuni abdominale, ale cavității abdominale și cu afecțiuni cardiace. Și eu sper ca în anul următor să continuăm dotarea Spitalului Municipal și cu un fibroscan, care să permită explorări funcționale avansate ale ficatului.

Mulțumesc mult pentru alocarea aceasta de bani, pentru că dacă avem un spital municipal foarte bine dotat și lucrurile merg în direcția aceea, vom avea o viață mai bună în oraș. Vă mulțumesc!

Dl. Florin Tifui:” Am o întrebare pentru cei din executiv. Am observat că la capitolul bugetar 607 0,2 0,5, 0,1, adică la sport a fost alocată o sumă suplimentară de 335 de mii de lei.

Aș dori, dacă se poate, să ni se prezinte defalcarea acestor fonduri, respectiv destinațiile concrete ale sumei și modul în care vor fi repartizate. Mulțumesc.

Dna Liliana Vonica – director executiv:” Bună ziua! Cei 335 de mii sunt alocarea cotizației pe care municipiul Turda o plătește în cele două contracte în care este asociat cu clubul de handbal și clubul de fotbal. Bugetarea inițială a fost pe anul competițional, deci 9 luni, plus eventualele restanțe rămase de anul trecut.

Din octombrie începând alocăm lunar, pentru că la început de an nu știam dacă continuă sau nu asocierea pe următorul an competițional. Așa procedăm de fiecare dată, ca să nu blocăm o sumă destul de mare la început de an. Deci 265.000 pentru handbal și 70.000 pentru fotbal.

Dna Gabriela Russu:” Mulțumesc, domnule președinte. Eu aș dori să fac un amendament verbal la acest proiect. Este vorba despre mutarea sumei de 30 000 de lei de la capitolul bugetar 607 02 05 03 Întreținere grădini publice, parcuri, zone verzi, baze sportive și de agrement pe capitolul bugetar 605 02 5 0 Alte cheltuieli în domeniul învățământului.

Și am să vă spun și de ce. Știu că în cadrul Zilelor Turzii era prevăzută premierea olimpicilor și a șefilor de promoție. Cum acel eveniment nu a mai avut loc, mă gândesc că ar fi de bun augur să avem o zi dedicată pentru aceste valori ale comunității noastre.

Că sunt niște valori, într-adevăr, copiii aceștia care se străduiesc; stiu că mulți dintre dumneavoastră o părere cu mine și chiar îmi doresc să se întâmple lucrul acesta, să fie premiați înainte de finalul anului, copiii care au participat la olimpiade, copiii care au fost șefi de promoție împreună cu profesorii care i-au pregătit.

Să spunem așa, îmi asum că voi participa la regulamentul de premiere a acestor elevi și probabil că va fi nevoie de un proiect de hotărâre care să cuprindă și acest regulament de premiere pe viitor.

Dar în primă fază mă gândesc că, dacă tot suntem la o rectificare bugetară, ar fi bine să alocăm niște bani pentru premierea acestor copii. Mulțumesc.

Dl presedinte de sedinta:” Vă mulțumim, doamna consilier Rusu. Domnul primar dorește să facă niște precizări. Vă mulțumesc.

Dl. Primar Cristian Matei:” Buna ziua, aș vrea să felicit pe doamna director Russu pentru inițiativă, dar nu este cazul să facem un amendament, deoarece o să vă spun faptul că, din sumele pe care le-am obținut, sponsorizare sume semnificative ale agenților economici și mediului privat pentru Zilele Turzii, am luat decizia să nu le mai ținem… am procedat la a verifica dacă dânșii doresc ca aceste sume să rămână sponsorizare pentru premierea tuturor sportivilor și a rezultatelor elevilor cu rezultate excepționale la învățătură.

Sigur, vom acorda și premii în bani. O să venim cu un proiect de hotărâre în fața dumneavoastră, acțiune care va avea loc foarte curând. Acum lucrăm la liste, directorii de școli sunt solicitați să ne dea toți elevii pe care consideră dânșii către premiați, sportivii la fel, 30.000 de lei ce spuneți dumneavoastră mi se pare foarte puțin. Noi avem câteva sute de mii de lei pentru acest lucru și vă rog să aveți răbdare, fiindcă vom apărea cu un proiect de hotărâre pentru ca dumneavoastră să aprobați această premiere.

Va fi pe durata a două-trei zile, vedem cati sunt, ca sunt foarte mulți și se va desfășura în Sala Polivalentă, să aibă acces și părinții și toți însoțitorii. Mulțumesc.

Dna Gabrielka Russu:” Vă mulțumesc și eu, domnule primar. Este o inițiativă extraordinară. Eu m-am gândit la 30 de mii de lei doar pentru cei din școli. Se pare că dumneavoastră ați luat în calcul mult mai mult și vă felicit. Așteptăm atunci proiectul de hotărâre și mă bucur din suflet că n-ați uitat de educație.

Dl presedinte de sedinta:” Doamna consilier Rusu, vă mai mențineți amendamentul sau doriți să-l retrageți?

Dna Gabriela Russu:” În ideea că există bani suficienți, așa cum a spus domnul primar și au fost luate în calcul, inclusiv a fost luat în calcul, inclusiv premierea sportivilor. Mă gândesc că sunt suficienți. Va urma proiectul de hotărâre, așteptăm proiectul de hotărâre și atunci nu are rost acest amendament dacă banii au fost prevăzuți din altă parte. Mulțumesc.

Dl. Marius Riter:” Mulțumesc, domnule președinte, Aș dori să întreb Executivul dacă s-a reușit achitarea datoriilor restante pe care Primăria Turda le avea către Domeniul public? Mulțumesc.

Dna Liliana Vonica:” Bună ziua! În perioada de săptămâna trecută, domeniul public a depus la Primăria Turda situații de lucrări care sunt verificate de colegi, au înaintat facturi prin sistemul electronic E-factura, urmează să se reașeze și bugetul acolo, unde este necesar și să se facă plăți în limita încasărilor la bugetul local.

Dl. Marius Riter:” Deci nu s-a plătit nimic din datoria care era, că erau două tipuri de datorii, erau facturi emise și neachitate și lucrări executate și nefacturate. Cred că dumneavoastră spuneți de lucrările efectuate care urmează să fie facturate ele, alea se face recepția, bănuiesc că la cele facturate s-a facut receptie?

Dna Liliana Vonica :” Și plăți se fac constant la Domeniul public, în valori mai mari sau mai mici, în funcție de documente. Se plătește constant.

Dl. Paul Sarbu:” Mulțumesc, domnule președinte! Sunt în asentimentul colegului Horea Hudrea cu privire la Spitalul Municipal Turda. Și dacă tot suntem astăzi în ședință, vă informez că ieri am avut ședința Consiliului de Administrație al Spitalul Municipal Turda, unde reprezint Consiliul Local și cu privire la alocările financiare din partea Executivului pentru dotarea spitalului și pentru multe alte lucrări de modernizare care se desfășoară în cadrul spitalului, am primit aprecieri… a primit Executivul și noi, Consiliul Local, din partea reprezentanților DSP Cluj; chiar au ținut să precizeze că rar au mai văzut așa implicare din partea administrației în componenta de sănătate a orașului.

Dl Hudrea mi-a ridicat mingea la fileu și chiar m-am bucurat că pot să vă aduc această informație la zi. Mulțumesc!

Dl. presedinte de sedinta supune la vot proiectul de hotarare

In urma votului rezulta : 21 voturi pentru,

Se adopta HOTARAREA nr. 119 / 24.10.2025.

***

Se propune spre dezbatere si aprobare punctul 3.1. PROIECT DE HOTARARE privind actualizarea codurilor CAEN din Actul Constitutiv și actualizarea Actului Constitutiv al societății Salina Turda S.A.

– iniţiator Primarul Municipiului Turda, domnul Matei Cristian Octavian.

Dl . Paul Sarbu presedintele comisiei nr 2: Aviz favorabil.

Dl. Adonis Baba:” Mulțumesc. Am văzut în proiect că, sunt și membri ai Consiliului de Administrație care au demisionat și alții care le iau locul. Un pic mi-a fost neclar… acolo sunt membrii care vin să le ia locul, dar care au mai fost până în februarie 2025. Oare poate cineva să clarifice situația asta?

Dna Maria Goron:” Bună ziua! Vreau să vă spun că membrii care sunt precizați în Consiliul de Administrație au făcut parte din procedura de selecție din anul trecut, din august 2024.

Nu se înlocuieste niciun membru, sunt doar aceiași care au participat la selecție și doar luăm act de demisia domnului Coble, care a fost membru în Consiliul de Administrație și restul sunt aceiași membri care au făcut parte din selecția de atunci.

Dl. Primar Cristian Matei:” Îmi dați voie să vă explic eu? Este vorba despre Consiliul de Administrație al Salinei, care a avut procedura de selecție anul trecut.

La selecție, din 7 membri au rămas doar cinci, deoarece două persoane n-au mai corespund criteriilor de selecție, iar din cei cinci și-a dat demisia unul care este domnul Koble. Restul, au participat la procedura de selecție și rămân acolo.

Noi vom veni acum, ulterior cu un proiect de hotărâre prin care până la o nouă selecție pentru acest membru lipsă, să alegem, exact ca și la domeniu public, să alegem un membru al Consiliului Administrativ interimar și se va intra în procesul de selecție normal, care durează până la 6 luni. Nu știu ce nu se înțelege aici?

Dl. Florin Tifui:” Am observat că s-a emis o Hotărâre nr. 81 din 25 sepetembrie 2025, prin care se avizează actualizarea actului constitutiv al Societății Salina Turda. Întrebarea mea este în felul următor de ce se actualizează doar acum? Adică la un an de zile diferență? Pentru că acești membri au fost numiți în 2024, din câte țin minte. Mulțumesc.

Dl. Primar Cristian Matei:” Deci, dacă ați citit bine proiectul, scrie că se actualizează codul CAEN conform legii, s-a modificat codul CAEN și noi trebuie să procedăm în consecință. Nu se modifică membrii din consiliile de administrație.

Speaker11: [00:19:57]: Există Hotărârea nr. 81 din 25.09.2025, care spune foarte clar că se avizează actualizarea actului constitutiv al Societății Salina Turda prin modificarea articolul 135,5 conform Hotărârii Adunării Generale Ordinare a Acționarilor din 21.10.2024. Articolul 35.5 sunt numiți în calitate de membri ai Consiliului de administrație și ne dă lista.

Dna Maria Goron :” Nu ne-a fost comunicat faptul că domnul Koble și-a dat demisia și acum luăm act de acea comunicare.

Dl. Florin Tifui:” Dar se dă și act, se schimbă că vor intra acești membri? E ok, putem înțelege, sunt aceiași membri care au fost până în 2024; dar din 2024 până în 2025 este un an de zile în care trebuia modificat actul constitutiv.

Nu este grav ce s-a întâmplat. Adică sunt aceiași membri, dar timp de un an de zile acești membri trebuiau să fie iarăși confirmați în actul constitutiv. Mie asta mi se pare normal. Acum probabil greșesc.

Dna Maria Goron:” Lucrurile astea s-au făcut succesiv și doar acum am fost informați de faptul că domnul Koble a renunțat la mandat și trebuie să luăm act de acest lucru și având în vedere că trebuia din punct de vedere legal să actualizăm și codurile CAEN, prin acest proiect se actualizează și codurile CAEN și actualizăm și membrii din Consiliul de Administrație, conform demisiei domnului Koble.

Dl. Horea Hudrea:” Domnule președinte, sunt în asentimentul colegului meu de la USR. Ar trebui ca să existe o mai mare atenție atunci când e vorba de modificarea actelor constitutive, deoarece este un termen legal de 15 zile de la Adunarea Generală.

Deci, rog cei care se ocupă de partea juridică de la companiile subordonate Consiliului Local să respecte termenele legale.

Dl. presedinte de sedinta supune la vot proiectul de hotarare

In urma votului rezulta : 21 voturi pentru,

Se adopta HOTARAREA nr. 120 / 24.10.2025.

***

Se propune spre dezbatere si aprobare punctul 4.1. PROIECT DE HOTARARE privind aprobarea  completării denumirii Centrului de igienă și sănătate, situat pe str.  22 Decembrie 1989, nr.

8  B, Turda,  din subordinea DAS Turda, cu sintagma,, Servicii de asistență comunitară”  și   modificarea  în ROF, Organigramă și Stat de funcții a denumirii centrului.

– iniţiator Primarul Municipiului Turda, domnul Matei Cristian Octavian.

Dl . Arpad Sipos:” presedintele comisiei nr 4: Aviz favorabil.

Dl. Presedinte de sedinta:” Eu am o întrebare, având în vedere că este un reprezentant din partea DAS, doamna director adjunct Balahura să îi pun câteva întrebări.

Aș dori să motivați faptul de ce posturile din organigramă la un centru nou înființat sunt unele scoase cu debutant, iar celelalte sunt scoase cu experiență.

Și când mă uit la acest an, această organigramă, observ că asistentul social, care de fapt este și persoana care răspunde de acest centru este trecută ca și debutant, iar asistentul medical este trecută cu experiență.

Adică nu văd aici echilibru; consider că asistentul medical ar trebui să aibă o experiență și nu asistentul. Asistentul social ar trebui să aibă o experiență, deoarece va conduce această unitate și cu asistentul medical și aș dori să îmi răspundă care este diferența și de ce s-a luat acest act și scoaterea la concurs a acestor posturi în organigramă, dat fiind faptul că, consider că nu este echitabil ca la un centru nou să fie scoase în astfel de situații la concurs, organigrama?

Mai mult de atât, vreau să specific faptul că aceste posturi au fost scoase la concurs, iar la postul de asistent medical nu s-a prezentat nimeni sau dacă s-au prezentat, nu au fost împlinite condițiile de participare, având în vedere că s-a scos de două ori acest post, consider că și acest post de asistent medical ar trebui să fie scos tot pe postul de debutant. Vă rog, doamna Balahura.

Dna Maria Balahura director adj. DAS:” Bună ziua! Ținând cont de faptul că acest centru se adresează comunității marginalizate, unde sunt destul de multe probleme cu copii, în special este vorba de unul dintre centre deservește copii cu vârsta cuprinsă între 5 și 15 ani. Am considerat că este nevoie ca asistentul medical să aibă o pregătire suficientă pentru a putea interveni.

Acolo sunt multe situații în care copii pot să consume diferite substanțe, iar asistentul medical trebuie să aibă pregătire de urgență ca să poată interveni. Asistentul social, care este șeful de centru la unul dintre centre, asistentul social care este deja angajat, are gradul principal. Urmează ca după perioada de sase luni cât va fi debutant, să fie trecut la gradul principal.

Dl presedinte de sedinta:” Eu vă mulțumesc pentru răspuns, chiar dacă nu sunt de acord cu dumneavoastră. Eu consider că asistentul social ar trebui să aibă o experiență, deoarece conduce totuși o unitate sau un centru, iar atunci când conduce o unitate sau un centru ar trebui să ai un pic de experiență de conducere.

Nu putem să angajăm așa un om care vine și este debutant ca să conducă o unitate. Deci, eu cred că aici sunt niște jocuri care.., chiar nu o să votez acest proiect, pentru că nu mi se pare corect și nu mi se pare cinstit… scos aceste posturi.

Dna Maria Balahura:” Vă mulțumesc dacă-mi dați voie să intervin. Aici nu este vorba de scoatere de posturi la concurs, ci este vorba de completarea denumirii solicitate de către Ministerul Muncii pentru acreditarea acestui centru, pentru că, in proiect a fost denumirea de Centrul Comunitar de Igienă și Sănătate, ea se menține pentru că finanțatorul proiectului să observe că rămâne aceeași denumire, dar cei de la minister au solicitat, ca să nu existe confuzie…, că vor fi servicii medicale superioare celor sociale.

Deși regulamentul de organizare și funcționare, deși codul de serviciu sunt servicii comunitare de asistență, servicii comunitare de asistență socială, au solicitat în denumire, doar atât se modifică completarea denumirii.

Dl.presedinte de sedinta:” Sunt de acord cu dumneavoastră, doamna director adjunct, dar având în vedere că este și organigrama pusă în acest proiect, aici la organigramă,

Dna Maria Balahura:” Doar completarea denumirii în organigramă, atâta s-a făcut, organigrama este deja aprobată.

Dl. Presedinte de sedinta:” Eu v-am înțeles, dar eu v-am întrebat cu totul altceva și aș fi vrut să-mi dați explicații din ce cauză cel care conduce acea unitate este debutant și alte posturi sunt scoase în alt mod? Atât v-am cerut să îmi explicați. Mulțumesc.

Dl. Horea Hudrea:” Si eu consider că un șef de centru debutant într-o zonă cu probleme sociale, așa de deficit, așa de grave, este o alegere foarte proastă.

În altă ordine de idei, îi spun doamnei director că nu ai nevoie de nu știu ce super experiențe în ani ca asistent medical la consumul de substanțe pentru că competențele unui asistent medical generalist sunt limitate, acelea de înregistrare a semnelor vitale de stabilizare a pacientului.

Sunt niște chestiuni pe care chiar și un asistent cu drept de practică nu că trebuie, e obligat să le facă. Așadar, asistentul nu poate interveni decât în limita unor competențe, până la sosirea medicului.

Dar eu aș vrea să o rog… și să profit de faptul că doamna Balahura, doamna director, este aici și să o rog să îmi clarifice un pic din organigramă, dacă tot suntem aici, să îmi spună ce se întâmplă cu Centrul de Igienă din Poiana?

Eu am fost acolo, mă tot duc în fiecare zi, tot la 2- 3 zile și este permanent închis și are 4 angajați. Eu acolo am văzut numai pe domnul Silaghi, care își dă tot efortul…vreau să vă spun că avem 4 angajați, deci 4 angajați la Centrul de Igienă din Poiană, care păzesc trei mașini de spălat, centrul acela este complet nefuncțional.

Dl. Adrian Salagean:” Domnule președinte, acum haideți să trecem la proiectul pe care îl avem. Îmi cer scuze că intervin, dar vorbim pe lângă proiect. Acum vorbim de 15 minute pe lângă proiect. Sincer, îmi cer scuze pentru intervenție. Doriți să vă auziți sau ce? Când o să fie dezbătut punctul ăsta, vorbiți la punctul ăla.

Dna Gabriela Blanita:’ Mulțumesc, domnule președinte. Domnul Sălăgean are dreptate. Scrie frumos în titlul proiectului aprobăm completarea denumirii. Ce tot discutăm aici? Deci nu înțeleg de ce ne învârtim în jurul cozii.

Dna Gabriela Russu:” Da. Mulțumesc, domnule președinte. Exact asta vroiam să spun și eu, că discutăm pe lângă subiect. Mi-au luat-o colegii înainte și le mulțumesc. Dar dacă tot mi-ați dat cuvântul, aș vrea puțin să vă combat pe dumneavoastră.

Adică nu mi se pare că n-ar trebui să dați…. O să vorbesc și eu acum un pic pe lângă subiect, să nu dați suficient credit unui debutant. Păi dacă nu, el nu va avea niciodată experiență. Credeți-mă, din experiența mea, lucrând cu tinerii, de multe ori ei se descurcă mult mai bine decât o persoană care are experiență și este mai în vârstă.

Dl. Presedinte de sedinta:” Mă scuzați că vă întrerup, doamna Rusu, cred că dumneavoastră nu ați înțeles ideea mea și îmi pare rău că nu ați înțeles ideea mea. Tocmai acest lucru am spus eu. De ce unele sunt scoase cu debutanți și altele altfel? Deci cred că n-ați înțeles.

Dl. presedinte de sedinta supune la vot proiectul de hotarare

In urma votului rezulta : 20 voturi pentru, 1 abtinere ( Hudrea)

Se adopta HOTARAREA nr. 121 / 24.10.2025.

***

Intrucat toate proiectele de pe ordinea de zi au fost dezbatute si nu au mai fost alte probleme,

dl. Presedinte de sedinta declara sedinta extraordinara de astazi, inchisa.

Drept pentru care s-a incheiat prezentul proces-verbal in doua exemplare.

***

PRESEDINTE DE SEDINTA, SECRETAR GENERAL

Consilier local, al municipiului Turda,

Kolozsi Atilla jr. Elena Mihaela Mărginean

intocmit,Insp spec Mariana Marginean

X