CORINA VARGA
COORDONATOR
CONTACT SERVICIU
Telefon: 0264 313160 int 129
Adresa email: cic@primariaturda.ro
Camera 16
DESCRIEREA ACTIVITĂȚILOR SPECIFICE
Activitatea de relaţii cu publicul în Primăria Municipiului Turda se desfăşoară în cadrul Compartimentului de Relatii cu Cetatenii. Baza legală a funcţionării acestui compartiment este Ordonanţa Guvernului nr. 27/2002, privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor.
Compartimentul de Relatii cu Cetatenii este un cadru organizat pentru facilitarea accesului cetăţeanului la informaţie şi pentru rezolvarea promptă şi profesionistă a problemelor acestuia, asigurând interfaţa cetăţean-autorităţi locale printr-un proces de comunicare agreabil, decent și profesional.
În contextul importanţei asigurării transparenţei în relaţiile Primăriei cu cetăţenii, compartimentul desfăşoară o serie întreagă de activităţi menite să vină în întâmpinarea cetăţeanului, pentru sprijinul şi în ajutorul acestuia.
Principalele activități ale compartimentului:
• Asigură cetăţenilor accesul gratuit la informaţii cu privire la întreaga activitate a instituției;
• Primeste , verifica, inregistreaza si scaneaza solicitarile, sesizarile si petitiile in orice forma din partea cetatenilor si a institutiilor, apoi le predă direcţiilor şi serviciilor de specialitate;
• Preia corespondenta adusa prin curier de la instantele de judecata sau de la Oficiul postal;
• Asigura expedierea zilnica a corespondentei adresata altor institutii, persoane fizice sau juridice;
• Asigura primirea, evidentierea si urmareste rezolvarea petitiilor care sunt adresate Primariei municipiului Turda in termenul legal;
• Raspunde de difuzarea informatiilor de interes public;
• Solutiomeaza documente specifice art 163 din CPC Legea 134/2010;
• Oferă informaţii cetăţenilor cu privire la activitatea altor instituţii publice de pe raza municipiului Turda, în măsura în care aceste informaţii figurează în baza de date;
• Asigură şi oferă cetăţenilor formularele tipizate, prevăzute de lege;
• Organizează şi conduce întreaga activitate privind audienţele, care au loc in sediul Primariei, piata 1 Decembrie 1918 nr 28, cam 16;
• Verifică şi ridică solicitările depuse în Cutia Cetăţeanului;
• Asigură consilierea cetăţenilor în rezolvarea problemelor personale, sociale sau de interes general;
• Răspunde de buna funcţionare a Telefonului cetăţeanului, prin preluarea mesajelor şi transmiterea acestora serviciilor de specialitate.
DOCUMENTE AFERENTE SERVICIULUI