
Primăria Municipiului Turda implementează Proiectul „Turda online – servicii publice digitalizate la nivelul Primăriei Municipiului Turda”, cod SIPOCA 1205, cod SMIS 155147, finanțat din Programul Operațional „Capacitate Administrativă” 2014-2020, CP 16/2021 (contract de finanțare nr. 695/28.04.2022).
Obiectivul general al proiectului constă în actualizarea si extinderea masurilor de simplificare din perspectiva back-office, cat si front-office, pentru serviciile gestionate exclusiv de catre UAT Municipiul Turda.
Obiectivele specifice ale proiectului sunt:
1. OS1: Actualizarea si extinderea solutiilor informatice prin introducerea unor module aplicative noi si integrarea cu cele existente,
din perspectiva front-office, dar si back-office pentru serviciile gestionate exclusiv de UAT pentru simplificarea procedurilor
administrative si reducerea birocrației pentru cetateni.
2. OS 2. Continuarea procesului de retro-digitalizare si ocerizarea arhivei digitale deja existente.
3. OS 3. Imbunatatirea competentelor profesionale a unui numar de circa 30 persoane din cadrul UAT Municipiul Turda în ceea ce
priveste utilizarea soluțiilor informatice implementate in cadrul proiectului
Perioada de implementare a proiectului este de 14 luni (28.04.2022 – 27.06.2023) iar valoarea totală a Proiectului care face obiectul Contractului de finanțare este de 2,989,598.80 lei.
Rezultate așteptate:
Rezultat program 3 Proceduri simplificate pentru reducerea birocratiei pentru cetateni la nivel local corelate cu Planul integrat de simplificare a procedurilor administrative pentru cetateni implementate – Rezultat proiect 1 – un Sistem informatic extins ce furnizeaza digital fluxurile de lucru din cadrul instituției, reducând timpul de livrare al serviciilor, din perspectiva back-office, cat si front-office asigurand accesul online la o gama extinsa de servicii publice gestionate exclusiv de UAT
2. Rezultat program 3 Proceduri simplificate pentru reducerea birocratiei pentru cetateni la nivel local corelate cu Planul integrat de simplificare a procedurilor administrative pentru cetateni implementate – Rezultat proiect 2 – 1 proces de extindere retrodigitalizare a documentelor din arhiva si ocerizarea arhivei digitale deja existente
3. Rezultat program 5: Cunostinte si abilitati ale personalului din cadrul UAT Muncicipiul Turda îmbunatatite, în vederea sprijinirii masurilor/ actiunilor vizate de acest obiectiv specific – Rezultat proiect 3 – 30 persoane din cadrul grupului tinta, instruite si certificate in ceea ce priveste utilizarea noilor soluțiilor informatice implementate in cadrul proiectului.
Proiectul este finanțat din Programul Operațional Capacitate Administrativă, cofinanțat de Uniunea Europeană din Fondul Social European.
