Locație ideală pentru evenimente, conferințe și întâlniri
Rezervă acum

Hotărârea nr. 230 privind aprobarea modificării Programului de reparaţii, investiţii, sarcini şi responsabilităţi pentru anul 2019, Anexa nr. 1 la Contractul de delegare al Serviciului Public de administrare a patrimoniului public şi privat al Municipiului Turda

Hotărârea nr. 230 privind aprobarea modificării Programului de reparaţii, investiţii, sarcini şi responsabilităţi pentru anul 2019, Anexa nr. 1 la Contractul de delegare al Serviciului Public de administrare a patrimoniului public şi privat al Municipiului Turda

 

Consiliul Local al Municipiului Turda întrunit în şedinţă ordinară în data de 31.10.2019.
Luând în dezbatere proiectul de hotărâre privind aprobarea modificării Programului de reparaţii, investiţii, sarcini şi responsabilităţi pentru anul 2019, Anexa nr. 1 la Contractul de delegare al Serviciului Public de administrare a patrimoniului public şi privat al Municipiului Turda, proiect elaborat din initiativa Primarului Municipiului Turda, domnul Cristian Octavian Matei;
Având în vedere raportul de specialitate al Serviciului Administratie Publică Locală, precum şi avizul comisiilor de specialitate nr. 1 – pentru buget-finante, prognoze economice, investitii şi nr. 2- pentru administatie publică locală, servicii publice, regii, pieţe, comerţ, agricultură, asocieri, relaţii cu publicul, juridic, ordine publică şi apărare ale Consiliului Local al Municipiului Turda, precum şi solicitarea societăţii Administrarea Patrimoniului Imobiliar Turda SRL înregistrată sub nr. 626/01.10.2019;
Ţinând seama de prevederile art. 28, alin. 1, lit. a din O.G. nr. 71/2002 privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local, cu modificările si completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art. 129, alin. 1, alin. 2, lit. d, alin. 3, lit. d, alin. 7, lit. k, lit. s, art. 136, art. 139, alin. 1, art. 196, alin. 1, lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi ale Regulamentului de organizare si functionare al Consiliului Local al Municipiului Turda,
H O T Ă R Ă Ş T E:

Art. 1. Se aprobă modificarea Programului de reparaţii, investiţii, sarcini şi responsabilităţi pentru anul 2019, conform Anexei la prezenta hotărâre care face parte integrantă din aceasta.
Art. 2. Începând cu data adoptării prezentei hotărâri orice alte dispoziţii contrare îşi încetează aplicabilitatea.
Art. 3. Prezenta hotărâre se comunică prin intermediul Secretarului Municipiului Turda, în termenul prevăzut de lege, Primarului Municipiului Turda, Instituţiei Prefectului Judeţului Cluj, precum şi Serviciului Administraţie Publică Locală, Directiei Economice, Directiei Tehnice, societăţii Domeniul Public Turda S.A. şi societăţii Administrarea Patrimoniului Imobiliar Turda SRL în vederea ducerii la îndeplinire şi se aduce la cunoştinţă publică prin afișare la sediul Consiliului Local Turda şi postare pe pagina de internet www.primariaturda.ro.

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
Csep Leylla

CONTRASEMNEAZĂ
SECRETARUL municipiului TURDA,
Jr. Paula Letitia Mic

VOTURI:
pentru 14
împotrivă –
abţineri 5
Numărul total al consilierilor în funcţie este 21.
Numărul consilierilor participanţi la vot este 19.

 

Vezi hotărârea completă

X